Absoluut! | ||
74% | ||
Nee, hier en daar laten ze het lopen | ||
26% |
Naam: | |
Anass el Gamali | |
Leeftijd | |
30 | |
Positie: | |
Middenvelder |
Reacties op het forum | ||
10-07 | Sfeergroep 2020 ideeën | |
10-05 | Video's van RBC op Internet | |
13-04 | Fusie RBC-Halsteren gaat niet door | |
15-06 | Selectie 2019-2020 | |
11-02 | Samenvatting Vitesse - RBC | |
11-02 | RBC - HVV'24, 17-02-2019 | |
13-07 | Selectie 2018-2019 | |
07-01 | Voeg nieuwe topic toe | Gelukkig Nieuwjaar |
Mark Klippel: chieftain die ambities RBC wil waar maken
Interview met Mark Klippel
Jens Wirix: “Ik benader elk duel als een finale”
Interview met Jens Wirix
Van der Weijden: "Het is niet erg om zondag de underdog te zijn"
Interview met Job van der Weijden
Gepost door:Remy // 2007-06-27 00:00:00 // 2742 keer bekeken
Na een hoofdsponsor heeft RBC nu ook een nieuwe broek- en mouwsponsor gevonden. Het logo van Rosada zal komend seizoen op de tenues van het eerste elftal staan. Beide partijen bereikten overeenstemming over een contract voor n seizoen, maar hebben de intentie om voor een langere periode samen te werken.
'RBC Roosendaal komt uit in de Jupiler League en geniet hierdoor landelijke bekendheid', zegt marketing manager Giovanni Verhaert van Rosada op RBCOnline.nl. 'Als factory outlet is het onze ambitie op nationaal niveau de aandacht op Rosada te vestigen. De samenwerking biedt ons de mogelijkheid dit landelijke podium te betreden. Bovendien kunnen we gezamenlijk acties voeren die zowel mensen naar Rosada als naar het stadion van RBC Roosendaal trekken. Dat Rosada met ingang van 17 juni in totaal 58 zondagen per jaar open is, maakt de samenwerking met de club er nog interessanter op.'
Reacties |
|
Er zijn nog geen reacties toegevoegd |