Gaat RBC ongeslagen het einde van de competitie halen?

Absoluut!

75%
Nee, hier en daar laten ze het lopen

25%

Stemmen: 28

Speler van de week

Naam:
Glaucio Ventura Tiago
Leeftijd
22
Positie:
Centrale verdediger

Interviews
Meest recente interviews

Update: Werkgroep is eruit: fusie tussen RBC en Halsteren is de beste optie

Gepost door:Dennis // 2020-04-04 14:16:08 // 7280 keer bekeken

De werkgroepen tussen RBC en rksv Halsteren zijn eruit. Een fusie tussen RBC en Halsteren is de best denkbare oplossing, aldus de werkgroepen. De besprekingen zijn momenteel in de slotfase en gekeken wordt naar het financiële plaatje voor het seizoen 2020-2021.

Beide werkgroepen zijn het eens over de volgende punten:

De naam van de combinatie wordt: RBC-Halsteren;

Het basistenue wordt een voetbalshirt met de bovenkant oranje en de onderkant geel, zwarte broek en kousen;

Beide logo's (RBC en Halsteren) komen naast elkaar op het shirt.

RBC-Halsteren 1 gaat op zondag voetballen in het stadion op het niveau van Halsteren;

Ook op zaterdag gaat RBC-Halsteren (in Halsteren) voetballen op een zo'n hoog mogelijk niveau;

De Voetbal Academie blijft bestaan. Deze wordt verdeeld over twee locaties: tot en met JO16 blijft in Roosendaal en vanaf JO17 spelen zij in Halsteren;

Er komt een beloftenelftal (O23) die onbeperkt spelers mogen leveren aan zowel het zondagteam als het zaterdagteam;

De verenigingskant van Halsteren blijft bestaan.

Financieel zijn beide partijen er nog niet uit. Daarnaast is het laatste woord aan de leden van beide clubs. Het is momenteel onduidelijk wanneer de ALV's gehouden kunnen worden vanwege de huidige coronacrisis. Zodra dat duidelijk is maken beide clubs dit duidelijk.

Update:

Podcast de Luiten sprak Eric Jansen en Ad Paantjes over de fusieplannen van RBC. Beluister hun commentaar via:

Spotify: https://spoti.fi/2Rl8Wlj
Apple: https://apple.co/2TPzQ6I




Reacties

Frank

2020-04-04 12:10:28

Ongelofelijk! Daar gaat mijn lidmaatschap. In deze onzin voel ik me geen RBC-er meer. Over en uit helaas

De Generaal

2020-04-04 12:18:05

Is het niet mogelijk om met André bij aleco door te starten.

Zitten minder kosten aan dan hier op de Borchwerf 

Jove2810

2020-04-04 12:29:33

ik vrees dat dit de enige mogelijkheid is na geen promotie en geen inkomsten het tweede gedeelte van het seizoen

 

Rbcfan0165

2020-04-04 12:45:20

Oranje en geel bij elkaar dat is toch geen zicht
Ik kan me herinneren dat toen de jeugd van WII en RKC samen gingen, ze voor lichtblauw als kleur tenue kozen.
Maar dit kan toch niet!!

RBC = Oranje wit ( en blauw) maar geen geel

Rbcfan0165

2020-04-04 12:48:37

Wij als supporters van RBC hebben meer stem recht vind ik dan die van Halsteren.
Die zijn toch voor anderen clubs terwijl wij alleen voor RBC zijn ( toch)

nogmaals RBC = ORANJE en geen ORANJE GEEL!

Rbcfan

2020-04-04 13:01:43

Op zich zijn de plannen niet verkeerd, hoger niveau in het stadion met kans op snellere doorstroming. Ook het logo en naam blijven gedeeltelijk behouden dus kan mijn inziens ermee door. Moeten allemaal beseffen dat gezien de financiële situatie bij beide clubs dit het beste voor beide is ook gezien de wens van de investeerders. Zonder deze partijen is er geen financiële basis en is de keuze tussen fusie of faillisement, denk dat optie 1 meest logische is. Echter zijn er nog punten voor verbeterings vatbaar. Idd oranje geel shirt ziet er niet uit qua combinatie met zwart, doe een compromis en doe thuis oranje, zwart en uitwedstrijden geel en wit dat staat beide beter dan deze combinatie. Ook horen bovenbouw en 1e aan elkaar gekoppeld te worden, moeten toch juist in die fase naar elkaar toe trekken en dus ik stadion laten, onderbouw en mid kan prima naar halsteren 

 

Altere

2020-04-04 13:03:03

Mij niet geloven. Ik zei het toch. Volgende voorspelling: wij gaan tegen stemmen. We gaan echt geen schuld van € 120.000,- over nemen. Laat staan een stelletje Roosendalers ondersteunen. 

Rbcfan

2020-04-04 13:12:03

Altere, kort van stof qua denkwijze. Investeerders stadion investeren en zo kom je eraan uit mbt begroting. Andere partijen gaan mogelijk ook instappen dus halsteren betaalt niets en nemen de schuld niet op zich hoor dus makkelijk sensatie maken zonder feiten kennis

 

Rbcfan0165

2020-04-04 13:13:18

''stelletje Roosendalers'' altijd al geweten dat jullie in Halsteren reserve krabben zijn.
Maar wat gongen ze graag naar RBC toen RBC nog in het betaalde voetbal speelde.....
 

Pietje2

2020-04-04 13:18:10

Rbcfan geloof jij in sprookjes??

investeerders en andere partijen die instappen....zowel RBC als Halsteren Zondag 1 willen met spelers van buitenaf die soms enorm veel geld krijgen iets bereiken en waarom? Ego?

Als de mensen die centjes in het voetbal willen steken nu eens zorgen voor materialen en leuke activiteiten voor de jeugd en een gedegen opleiding dan heb je veel meer plezier van je centjes omdat het wordt gewaardeerd. Spelers van buiten komen geld halen 

 

Ouder

2020-04-04 13:18:28

Dacht dat 1 april afgelopen woensdag was.... Mij zien ze er niet meer terug

De Generaal

2020-04-04 13:32:52

Wat ik hier boven al zei,met André in gesprek voor een plaats bij Aleco

En opnieuw beginnen,het gevoel creëren wat bij een amateur vereniging hoort.

Nu krijg je alleen zelfingenomen types als v Nijnatten enz die zo meteen 2 verenigen de nek hebben omgedraaid en met de noorderzon vertrekken.

Ben alleen bang dat er bij RBC ook teveel mensen zijn met hoogmoedswaanzin 

Ouwegetrouwe

2020-04-04 14:06:16

@altere, vooral tegenstemmen zou ik zeggen.

Altere

2020-04-04 15:15:30

Blijven jullie alvast door doneren, mocht het toch tot een fusie komen

Frank

2020-04-04 15:43:42

Waarom staat er nog niets op de website van RBC? Ik moet wel zeggen dat ik me behoorlijk bedrogen voel vanuit het bestuur. Wetende dat ze een fusie aangaan en dan toch een doneeractie starten!! Kan ik mijn gedoneerde geld ook terugkrijgen? 

Wat gebeurt er trouwens met onze spelers, zowel bij de jeugd als 1e, als we fuseren met Halsteren?

 

De Generaal

2020-04-04 15:59:36

Frank alleen een paar omhoog gevallen zich interssant voelende bobo's willen dit.

Dit word niet door iedereen gedragen,maar tegen stemmen en de stekker er uit hallen......

Moet nog zien of er dat hier veel durven

De Generaal

2020-04-04 16:10:50

En de basis om te fuseren is ook niet best hè 

Allebei in financiële problemen.Halsteren trekt te weinig toeschouwers,bij rbc komen er ook niet veel.

RBC dreigt door wanbeleid voor de 2e maal faliet te gaan.

Halsteren heeft een mooi beleden met de fiod!!!!

Mijn optie op bij aleco door te gaan lijkt mij zo slecht nog niet.

Alleen zal er dan 1 of 2 jasjes uitgedaan moeten worden en dat is nu net wat de meeste niet willen

Rbcfan0165

2020-04-04 16:14:57

Zoals jullie allemaal weten ( denk ik) was Beveren ook gefuseerd met Waaland en werd het Waasland Beveren...
En de supporters van het toenmalige SK Beveren wilden toen niet naar Waasland Beveren kijken en richten een eigen voetbal club op ( ja jullie weten dat maar toch wilden ik het kwijt)
Zou het misschien een ideetje zijn om als RBC straks echt met Halsteren gaat fuseren en de clubkleuren vergooit .
Een soort RBC orange white oprichten, en dan op de rimboe of op het redband sportpark spelen?
en gewoon weer opnieuw beginnen vanaf de 5e klasse...
Ja misschien speel ik nu met vuur maar 
Het RBC tenue met oranje geel dat is toch niks dan kan je net zo goed in het wit spelen om het neutraal te houden!

Altere

2020-04-04 16:24:08

Ik zou eerst maar eens beginnen om het stadion van een mooie lik, gele, verf te voorzien. Het is nu toch klustijd

Rbcfan0165

2020-04-04 16:28:49

Kunde da wel aan om op Roosendaols grond gebied te komme ?

Rbcfan0165

2020-04-04 16:31:35

Ik wou eigenlijk voorstellen om de blauwe stoeltjes te vervangen voor Oranje.
En dan op de kosten van Halsteren te zetten geld zat daar toch?
Zwart geld raakt nooit op

Ouwegetrouwe

2020-04-04 17:10:16

daarom ook geel zwart he....

55+

2020-04-04 17:15:59

Tot nu toe vind ik het maar gesteggel en de hele discussie nergens over gaan. Wat maakt een beetje oranje/geel nou uit? Waar het wezenlijk om gaat is het voortbestaan van 2 clubs. Ja 2 want ook Halsteren kan net de broek ophouden. Realiseer je dat het na een fusie nog een beetje RBC is. Zonder fusie helemaal NIKS MEER. Ben blij dat er straks nog in het stadion wordt gevoetbald! En ben blij dat er investeerders zijn die het stadion willen overnemen. Zij gaan er centen inpompen. Met alle respect: acties van E. Konings en Corona acties zijn prachtig maar met die 40 euro van enkele supporters komen we er ook niet.

Kortom: ik ben voor de fusie!

Rbcfan0165

2020-04-04 17:16:14

Ik moet toegeven ik zou RBC Halsteren nog wel kunnen accepteren zolang de clubkleuren maar oranje wit blijven
maar dit....

Altere

2020-04-04 17:16:43

Nou...bij RBC raakt zelfs het zwarte en witte geld op...

Rbcfan0165

2020-04-04 17:22:09

@55+
Ja een beetje?
Heb je ooit RBC in het geel zien spelen dan?

Maarja straks echt gras dan maar weer in het stadion? 
En de tribunes vol? ik denk dat de helft niet eens meer komt opdagen...
Waar trainen ze dan in Halsteren want echt gras krijg je natuurlijk zo naar de klote...
En de selectie van RBC 1 kant dan? waar moeten die dan naar toe?
 

Rbcfan0165

2020-04-04 17:23:15

@altere ik neem aan dat je straks hier je naam veranderd in RBC Halsteren?
 

Adje

2020-04-04 17:53:00

Als n fusie met Halsteren de enigste oplossing is om te kunnen blijven bestaan, dan moet dat dan maar, al zal het dan niet meer mijn club zijn. Ik heb niks met Halsteren en ik vraag me af of ik hier wel alleen in sta.

Wat mij wel het meest steekt is de opmerking van de voorzitter dat RBC het zelfstandig niet red. Dat betekent dus dat er totaal niks geleerd is van het verleden. Ook nu hebben ze in Roosendaal de bomen weer zien groeien tot aan de hemel terwijl er bij de heroprichting nog duidelijk werd gezegd, dit nooit meer wat er ons is overkomen.

Ik ben benieuwd mocht die fusie er komen hoelang dat goed blijft gaan, vanuit Halsteren zal er bij de suppirters weinig animo zijn om naar Roosendaal te komen voor de wedstrijden en andersom zal dat niet anders zijn.

Dit gaat geen lang leven leiden vrees ik.

55+

2020-04-04 18:29:20

@Adje: geloof me, het is echt de enige oplossing. Heeft niks te maken met betaald voetbal verleden. We zijn in 2013 in een veel te duur stadion gaan voetballen. Rimboe was echt wel wat goedkoper. Dat krijg je als een broer van de voorzitter het stadion koopt zgn. voor RBC. Neem dan ook nog eens mee dat we dure trainers hebben gehad met afkoopsommen en dat er geen enkele trainer van de VA dit uit liefde doet. Alle trainers werden betaald en dat kost ook een behoorlijke bedrag per jaar. Menig amateurvereniging balt lekker en heeft nog niet de helft aan omzet en kosten. Het is nu eenmaal zo gelopen en terugkijken heeft weinig zin. We moeten met zijn allen VOORUIT!

Ivo

2020-04-04 18:30:10

Helemaal eens met Adje. Dit is het einde van RBC. Voor velen was RBC al in (of voor) 2011 afgeschreven en verleden tijd, maar voor de laatste echte fans is dit ook de doodsteek. Voor Halsteren geldt overigens hetzelfde. Ook een club die zijn identiteit en historie overboord gooit. Omdat een paar mensen zo nodig hogerop willen, terwijl ze voor de omvang van een dorp als Halsteren al op een heel mooi niveau spelen.

Tja, onze "doorstart" dan. Er is sinds 2011 jaar na jaar meer geld uitgegeven dan er binnenkwam. En waarvoor dan eigenlijk? 

Omdat RBC zo nodig de "beste" jeugdopleiding van de regio wilde hebben, met betaalde trainers en torenhoge contributiebedragen. Wie wilden dat eigenlijk? De fans? Nee. Omdat er al na één jaar verkast werd naar een stadion, waar geen enkele amateurclub ooit zwarte cijfers zou kunnen schrijven. Wie wilden dat eigenlijk? De fans? Nee. 

RBC werd een duurbetaald hobbyproject van een paar mensen die weer terug wilden naar hun gloriejaren, toen de jeugd van RBC landelijk indruk maakte. Maar toen zat daar nog wel een hele BVO achter. De afgelopen jaren hebben er best wat spelers en trainers goed verdiend aan RBC, veel meer dan het niveau rechtvaardigt. 

En dan nu in oranje-geel-zwart verder. Het zal wel. Het heeft allemaal niks meer met RBC te maken. Het zijn de laatste stuiptrekkingen van wat bestuurders die geen andere uitweg meer zien. 

De opmerking van RBCfan0165 is raak. Als de stofwolken zijn opgetrokken, zou er een nieuw RBC opgestart kunnen worden, een echte vereniging, zonder poeha en megalomane plannen.Voor mijn part op een bijveldje ergens achteraf. Maar wie wil daar nu nog energie in steken. RBC is het lachertje van de regio geworden. Op en naast het veld zijn belachelijke dingen gebeurd. Er is totaal geen draagvlak meer. Zie nog maar eens mensen te vinden die daar de schouders onder willen zetten. 

De Generaal

2020-04-04 18:30:14

Beste mensen,jullie worden 1 kant uitgedreven,

Er is helemaal geen haalbaarheid voor evt het rendabel/aleco sportpark 

Dit word door de strot geduwd.

Als rbc geen euro te makken heeft wat is dan de toegevoegde waarde voor Halsteren 

Adje

2020-04-04 18:55:20

@55+

Dat bedoel ik dus 55+, niks geleerd van het verleden. Wat was het nut om die dure jeugdopleiding op te zetten, was alleen voor die mensen die bleven steken in het verleden. Ik heb n geweldige tijd bij de jeugdopleiding gehad tijdens de bvo periode, maar de situatie nu als amateurclubje is totaal niet te vergelijken met destijds. Bepaalde personen hebben dit niet los kunnen laten vandaar die armada van betaalde trainers etc etc. 

Spelen bij Rimboe bracht de supporters dichter bij de club, na de verhuizing naar het stadion kwam de kilte van voorheen terug. Trainers werden ontslagen en er was struktueel steeds geld tekort. RBC had zich best wel wat bescheidener op mogen stellen, maar blijkbaar zit het in de genen van de mensen die het voor het zeggen hebben bij de club, ze voelen zich nog steeds boven de rest verheven en dat kost ze nu de kop.

Ik kijk niet terug in het verleden naar de bvo tijd, toen zaten er ook mensen die de realiteit niet onder ogen wilde zien, nu is dat presies hetzelfde, wij zijn met n redelijke grote groep destijds begonnen aan de wederopbouw, daar is nog maar n enkeling van over nu, zegt toch genoeg over de hele gang van zaken binnen RBC.

Jammer dat het straks op deze manier verder moet voor zolang het duurt.

Rbcfan0165

2020-04-04 18:56:50

Richt een nieuw RBC op .
Een club ECHT voor de supporters en blijf voor altijd op de Rimboe of ergens in Roosendaal? Redband park!

Supporters zijn wij heel ons leven!

Anti-076

2020-04-04 19:00:00

Ik ben het met Ivo eens. In 2012 zijn we weer begonnen, zodat we weer lekker naar RBC konden gaan kijken. Dat prachtige logo en die mooie clubkleuren. Daar was de hele doorstart ook om te doen. Lekker met de mensen die je altijd al kende naar je eigen clubke kijken. Wat kan mij het nou schelen op welk niveau dat is? Of het nou 5e, 4e, 3e, 2e, 1e of Hoofdklasse is.... het is altijd veel minder goed dan we gewend waren. Nou ja, klote. Maar daar moet en  kan ik mee leven. Gewoon weer lekker meedoen, dat was het belangrijkste.

 

Als we samen 'moeten' met een andere club dan heb ik liever dat we nee zeggen en ermee kappen. Dit was en is compleet niet de intentie van de doorstart. Dan liever de herinneringen houden aan de tijden die zijn geweest. We zijn niet opnieuw begonnen om 8 jaar later alles weg te gooien. Het is voor mij ofwel RBC, ofwel niks. Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen, maar voor mij eindigt het bij een 'ja'.

Rbcfan0165

2020-04-04 19:13:01

Dan word het echt een saaie bedoeling in het stadion als er niemand meer komt kijken
Die reserve krabben uit Halsteren willen niet , en wij zelf ook niet...
 

Ouwegetrouwe

2020-04-04 19:17:11

tis het verhaal van een balletje op de paal, een verlenging die jecnekt, een ego die in de rust niet gewisseld wilde worden. een trainer/hoofd opleidingen die dat maar als bijzaak zat. met mazzel had je best op eigen kracht hogerop kunnen komen. de invulling was vanaf het begin WEL goed. beetje makkelijk om alles op een bestuur af te wimpelen  let wel ik zeg niet dat er geen fouten gemaakt zijn. maar om onze club zo af te maken vind ik wel ongepast. en ik denk dat ik dat best wel mag zeggen. ik ben supporter van mijn RBC, dat kunnen alle roeptoeters hier niet zeggen. en vergeet niet dat de vraag om een fusie tot 3x toe vanuit roosendaal west is gekomen, en dat heeft ook zn redenen. maw ook daar staat het water aan de lippen, en dat is ook niet voor het eerst.

Anti-076

2020-04-04 19:18:36

Het stadion is misschien sowieso wel funest geweest. Het helpt waarschijnlijk om spelers aan te trekken en de avondwedstrijden waren gaaf. Maar het oogt altijd heel leeg en troosteloos. Zelfs als er 2.000 man zou komen dan oogt het nog leeg en kaal. Bij Rimboe was de omgeving een stuk aantrekkelijker.

Rbcfan0165

2020-04-04 19:30:31

@hierboven
Zou het dan niet goed zijn als er straks een RBC opgericht word in de vorm van een YB SK Beveren...
RBC OW (Orange White)
Manchester United had fans die het zat waren en kozen voor hun eigen weg en richten toen FC United of Manchester op....
Austria Salzburg idem dito die konden het niet uitstaan dat hun club door Redbull werd opgekocht en heel hun club geschiedenis naar de klote ging, dus hun richten SV Austria Salzburg op...
 

Rbcfan

2020-04-04 19:31:29

Idd met ouwegetrouwe eens. Gezien de vele nieuwe namen en reacties blijkt dat de naam RBC nog leeft. Club heeft fouten gemaakt maar de vice voorzitter heeft ook iets opgebouwd. Het is aan andere op nu door te pakken. Het bericht vanuit Ger was vandaag erg summier, geen financiële onderbouwing, geen uitleg wat er vastgelegd wordt bijvoorbeeld behoud naam, kleur en logo etc Of wel met deze matige informatie kunnen we niets, laat staan een oranje geel shirt accepteren. We moeten hopen dat pro rbc partijen opstaan en wij als fans moeten gezamenlijk achter de naam RBC blijven staan en zorgdragen dat RBC behouden blijft en idd ons niet voor blok laten zetten door het huidige bestuur want helaas zijn deze mannen vanaf begin af aan enkel geïnteresseerd in een fusie en hebben ze plan b niet eens grondig bekeken, laat staan enige kans gegeven en dat hoeven we niet te accepteren 

Anti-076

2020-04-04 19:38:13

Arthur, het is toch gewoon weer het aloude verhaal van meer geld uitgeven dan er binnenkomt? De dingen die jij opsomt, zorgden er mede voor dat we niet vaker of eerder promoveerden. Dat het geld helemaal op is (en veel erger dan dat) staat daar los van?

 

Ik geloof niet dat we in de 2e of 1e Klasse veel meer geld zouden genereren. Komen er dan ineens honderden bezoekers extra? Betalen sponsoren dan ineens veel meer? De kosten zouden dan ook stijgen.

 

Geld hadden we ook creatiever kunnen verkrijgen door elke maand een avond te organiseren met een prominente RBC'er uit het verleden die je wat laat vertellen. Daar komen ook de mensen op af die geen interesse hebben in matig amateurvoetbal, maar voorheen wel bij RBC kwamen. Die binding is er nooit gekomen/die potentie is nooit gebruikt.

Frank

2020-04-04 19:38:36

Net probleem is dat we onze spelers nu ook kwijt zijn. Die gaan terug naar andere clubs. Als straks in juni bij de ALV blijkt dat er onvoldoende draagvlak is bij Halsteren kunnen we geen kant meer op 

 

Rbcfan

2020-04-04 19:48:11

Idd Frank, wat potcast ook zegt haast en fusie erdoor drukken is niet goed, zoiets mag en kan je niet op 5,5 maand eisen vooral Jos Hermsen in december het beleid nog verdedigde en een te kort geen ramp vond want kwaliteit kost geld waren zijn woorden. Grootste fout is geweest om Jos te vervangen naar personen die enkel op een fusie gericht waren in samenwerking met Rob Helledoorn die al in februari trainingsschema gemaakt heeft. Tijd voor nieuwe bestuurders mensen, motie van wantrouwen kan altijd ingediend worden! Trainers spelers willen duidelijkheid en tot juni wachten is funest want stel er komt een nee dat ls reeds ieder vertrokken en zou zeer zonde zijn want er zit genoeg talent en toekomst in het huidige 1e Zij kunnen er niets aan doen en mag niet zo zijn dat zij hun laatste wedstrijd hebben gespeeld 

Ger van der Hoeven

2020-04-04 20:02:04

Ja, deze discussie is natuurlijk vele malen belangrijker dan de vraag wat het coronavirus ons allemaal nog voor ellende gaat brengen.

Keer toch allemaal eens met beide benen terug op aarde!!

Anti-076

2020-04-04 20:28:02

Dat is een belachelijk argument Ger. Alsof dat coronavirus ervoor zorgt dat je het nergens anders over mag hebben. Ook dat mag je wel eens in perspectief plaatsen hoor. Heel erg allemaal, maar dat wij over de toekomst van RBC praten, wil niet zeggen dat we onmensen zijn.

 

Je hoeft dat er niet iedere keer bij de haren bij te slepen.

Rbcfan0165

2020-04-04 20:41:44

Ik heb uit interesse gekeken naar een site van Halsteren nou wat een reacties..
zoals ''armlastig RBC '' en dat stadion valt 'bekant' uit elkaar ...
Alsof hun zo heilig zijn met dat zwarte geld man het is gewoon misselijkmakend.....
Het is gewoon schandalig...  al die amateur clubs hebben een hekel aan RBC...
En waarom? het is net alsof RBC hun allemaal iets aan gedaan had... in de tijd dat RBC nog een profclub was....
Echt wat een stelletje calimero's! zo van : Ik ben klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk....
Wagelijk:'(

Rbcfan0165

2020-04-04 20:42:52

Je moet er toch niet aan denken dat je straks met die stel calimero's op de tribune moet zitten

Altere

2020-04-04 20:46:04

als er 1 groep supporters zich als Calimero's gedragen vanaf de herstart dan zijn het die oranjehemden oostwaarts wel

Rbcfan0165

2020-04-04 20:49:22

viel bla komt er uit de mond van ''alteren''
Ga nou maar lekker terug naar jouw site naar jullie ''trouwe fans''
www.gloryhuntertjesvanrksvhalsteren.nl!

Rbcfan0165

2020-04-04 21:25:23

Voor wie ben je uberhaupt ?
Feyenoord Ajax PSV? .
terwijl jullie daar in 0164 lekker een seizoenskaart nemen van PSV ofzo.
zitten wij hier met onze handen in het haar.
Er zijn ook hier mensen die naar anderen clubs gingen toen de proftak van RBC failliet ging.
Maar er waren ook mensen die gewoon alleen verlangde naar het oranje wit...
Maar dat kun jij je niet voorstellen want zodra het straks RBC-Halsteren word ga jij lekker naar PSV ofzo... 
Of erger....

Altere

2020-04-04 21:45:23

Over Calimero gesproken 

Rbcfan0165

2020-04-04 21:53:48

????????

Ouwegetrouwe

2020-04-04 22:16:38

hsr is notabene 3x naar rbc gekomen altere. zo calimero zijn we dus nog niet....

Rbcfan0165

2020-04-04 22:55:40

Hsr?

Ouwegetrouwe

2020-04-05 07:57:53

hsr, roosendaal west hoe je ze ook noemen wil. die jongens in het het geel

Pietje2

2020-04-05 09:10:58

Kan iemand mij vertellen hoe de volgende zaken er bij een fusie uitzien:

wie bepaald welke spelers er in Zaterdag en Zondag 1 komen? 
wat is het alternatief voor de spelers die afvallen? Nu even makkelijk gezegd 54 man, moet 2 selectie hebben van man of 18 per selectie

wie wordt trainer van welk team?

hoe zit het met de andere stafleden?

hoe ga je jeugd indelen? Wie beslist daarover?

tevens ook hier, je hebt trainers bij de clubs...wie wordt nu trainer

Willempie

2020-04-05 10:49:13

Mocht het allemaal doorgaan. Krijgen we dan 3 kampen in het stadion? RBC, Halsteren en de tegenpartij?

Rbcfan

2020-04-05 11:09:34

Toch knap als nieuwe voorzitter, in 2,5 maand de club naar de klote helpen

Rbcfan0165

2020-04-05 11:11:48

Ik kan het mis hebben hoor maar ik heb het idee dat die Deleij binnen is gehaald als een soort paard van troje.
Want hij beweerde wel allemaal zo van : ja de naam RBC moet behoud blijven... 
Maar wat denk je dan van de club kleuren!!!! 

Willempie

2020-04-05 11:26:17

@Rbcfan, daarvoor is het al naar de klote gebracht door bepaalde bestuurders/bepaalde omstandigheden.

55+

2020-04-05 11:30:09

Dhr. Deleij ISAF een paar jaar betrokken bij RBC via zijn zoons en is altijd zeer geïnteresseerd geweest. Waren er maar meer ouders zo. Ik weet zeker dat hij het beste met de club voor heeft. Als je niet alleen verder kunt dan moet je samenwerken. Dat gebeurt overal in het bedrijfsleven zo. Ben je het daar niet mee eens zoek dan iets anders. Zeg je lidmaatschap op of zo. Maar laat de mensen die er iets moois van willen maken nu even hun gang gaan en ben en stem niet overal tegen. Ik denk dat er nog mooie tijden kunnen aanbreken. We moeten VOORUIT kijken en het verleden en alle sentimenten loslaten. @voorzitter SV denk aub eerst eens goed na alvorens je allerlei zaken wereldkundig maakt die niet relevant zijn. POSITIEF ZIJN!!!

Rbcfan0165

2020-04-05 11:43:13

Mooie tijden? hoe kan dat nou man....
een shirt met oranje en geel en nog erger .... zwarte sokken
Die Deleij moet gewoon opeisen dat RBC oranje en wit is!

De Generaal

2020-04-05 11:53:30

Beste 55+
Dit gaat over clubgebouw en niet over bedrijfsmatig een vereniging runnen

Ik den dat de meeste liever op verlaten veldje verder gaan onder de naam RBC da fuseren met Halsteren 

Alleen is hier geen onderzoek naar gedaan of word niet bekend gemaakt dat dit evt wel haalbaar is(3e klasse of evt lager)

Dhr Deleij is een marionet van de heren Ron v Nijnatten, Jan vd elzakker,en Frans Vermeulen.

Heeft niets met club gevoel te maken.

Daar Halsteren ook te weinig vet op de botten heeft is dit wurgcontract er gekomen.

Noud Bominaar en consorten hebben te lan in de American Dream gelooft en de club uit hun handen zien glijden.

Wil RBC zelfstandig overleven zal er met spoed een werkgroep aan de gang moeten buiten dit  clubje zelfingenomen typetjes om.

Om evt ergens anders onderdak te krijgen

Het is al 1 over twaalf

Frank

2020-04-05 16:03:43

Het enige waar Deleij belang bij heeft is dat zijn zoon bij Halsteren in het eerste keept. Die jongen krijgt (onder het mom van tekengeld) een paar duizend euro van RBC, los van wedstrijdpremie, waar notabene zijn vader voorzitter van is! Over belangenverstrengeling gesproken 

Rbcfan0165

2020-04-05 16:12:53

Bedoel je als RBC straks met Halsteren gaat?

Ivo

2020-04-05 16:19:53

De vv Halsteren blijft bestaan als aparte vereniging. Dus als het RBC-Halsteren experiment mislukt, is er daar iets om op terug te vallen. Bij RBC is dat niet het geval. Tenzij er een aparte vv RBC wordt opgericht, die op kleine schaal bijvoorbeeld aan recreatief voetbal gaat doen, bestaat RBC niet meer als het misgaat in de samenwerking tussen RBC en Halsteren. 

Je moet altijd een back-up plan hebben. Met de coronacrisis als stok om mee te slaan word heel RBC nu een point of no return ingeduwd. Er zijn zogenaamd ineens geen alternatieven meer. Het is ineens 2 voor 12. Degenen die 2011 hebben meegemaakt herkennen dit wel. Straks kan je door Corona ook geen fatsoenlijke ALV houden en dan wordt het er gewoon doorgefietst en bestaat RBC niet meer. 

Nu heb ik als relatieve buitenstaander nog wel andere hobby's, maar voor de mensen die dagelijks met RBC bezig zijn lijkt me dit echt een drama. 

Rbcfan0165

2020-04-05 16:31:16

Nou als dat Halsteren dan blijft bestaan waarom willen ze dan een shirt met oranje en geel?

wat maakt het die spelers van Halsteren zondag 1 nou uit of ze in het geel zwart van Halsteren spelen of in het oranje wit van RBC als ze toch maar betaald krijgen... spelers zoals Fouad Idabdelhay die krijgen een behoorlijk salaris daar....

en dat dat zaterdag elftal dan in het tenue van RKSV Halsteren speelt, en dan die van zondag 1 onder de nieuwe tak van  RBC Halsteren in het oranje van RBC of je laat een oranje shirt ontwerpen van Joma ( wat het kleding sponsor is van Halsteren) dat is ook beteren kwaliteit dan Patrick...

Of je richt wat ik al meer had gezegd een nieuw RBC op en dan blijf je voorgoed op de Rimboe wat ook veel gezelliger was dan in het stadion daar mag je tenminste wel vuurwerk afsteken omdat het daar op een open veld is...

Frank

2020-04-05 16:33:52

Mee eens Ivo. In de werkgroep heeft ook een afvaardiging van de supporters deelgenomen. Die zijn bij voorbaat al gehersenspoeld. De ALV wordt inderdaad een wasse neus, en waarschijnlijk zonder de supporters afgetikt. Waarschijnlijk zijn er net voldoende leden om volgens de statuten de ALV doorgang te kunnen laten vinden. En er voldoende steunoptanten gecharterd. Bij onvoldoende stemmende leden geldt waarschijnlijk de regel dat 50% ja-stemmers voldoende is. Als alle leden van de werkgroep en "gemachtigden" ja-stemmen is de fusie een voldongen feit.

55+

2020-04-05 16:36:14

@ivo: ik denk dat je het niet begrijpt. Er ontstaat na de fusie 1 vereniging nl. RBC-Halsteren. Dit wordt notarieel vastgelegd. De "verenigingskant" van Halsteren blijft bestaan. Hiermee wordt bedoeld: de recreatieve tak, dus JO15-5 of JO17-3. Halsteren heeft dus ook verder niks om op terug te vallen. Ik proef op deze site allerlei aannames en insinuaties. Stel eerst eens de vraag aan de juiste personen ipv zo snel te oordelen. Zo wordt het alleen maar stemmingmakerij. Bah. Baseer je op feiten.

De Generaal

2020-04-05 16:39:20

RBC fan 0165

Als er een fusie komt is er geen RBC meer.

Dan is het RBC-Halsteren dat is een nieuwe vereniging.

Alleen om de meeste supporters zoet te houden krijg je zo'n door de strot geduwd verhaal.

Als je graag oranje/wit teneu's ziet kan je net zo goed bij Seolto gaan kijken

Heeft net zo veel met RBC te maken als de nieuwe fusieclub 

Rbcfan0165

2020-04-05 16:59:24

Nou als je het zo bekijkt  dan is dvo dichtbij 

Ivo

2020-04-05 17:02:02

@55+ volgens mij spreek je jezelf tegen. 

Als RBC-Halsteren later omvalt, of om wat voor reden uit elkaar valt, hebben ze in Halsteren een (recreatieve) vereniging, met een accommodatie, leden en sponsoren. Men kan dan een 1e team inschrijven en van onderop opnieuw beginnen. Dat is zuur voor ze, maar het kan wel. Het voortbestaan van Halsteren als zelfstandige vereniging is daarmee geborgd. 

In Roosendaal is er dan niets meer. Dat moet je proberen te voorkomen. Dat is wat ik zeg. En bij stemmingmakerij heb ik geen enkel belang, want ik ben geen partij in dit hele verhaal. Ik ben enkel een supporter. De hamvraag is: zijn nu echt, echt, echt alle alternatieven op een zelfstandig voortbestaan verkend (ook met minder ambities!), of wil men gewoon zo graag hogerop dat ze RBC als zelfstandige vereniging opofferen? Hier zal ik het verder bij laten vwb deze discussie. 

De Generaal

2020-04-05 17:10:52

Beste 55+
Dat jij het allemaal prima vind begrijp ik wel.

waarschijnlijk beperkte binding of gevoel bij Rbc.

Jij lijkt het uithangbord van Dhr Deleij wel.

Je kan nu niet zeggen dat het bestuur uitblinkt in transparantheid 

Ik denk dat de gedachte van Ivo helemaal niet zo raar is

Voor de pro fusie stemmers komt deze crisis nog niet zo verkeerd uit.

Straks vanwege tijd tekort digitaal stemmen,er kan van alles gemanipuleerd worden en de fusie is een feit.

En de gewone man waarbij het om rbc gaat heeft pech.

Die zien ze liever bij rimboe of ergens anders spelen dan fuseren

Maar daar heeft Dhr Deleij het lak aan want die heeft meer paarden om op te wedden.

In twee jaar kan je geen echte Rbc'er zijn en dat blijkt ook wel want hij kijkt puur bedrijfsmatig 

Straks 

Rbcfan0165

2020-04-05 17:18:35

Dus RBC bestaat al niet meer en was het tegen Zundert de laatst gespeelde wedstrijd ?

De Generaal

2020-04-05 17:22:09

Weet niet of er mensen bezig zijn met zelfstandig verder gaan te onderzoeken.

Niet belangrijk op wat voor nivo,puur levensvatbaarheid 

Altere

2020-04-05 17:31:39

Daar is niemand mee bezig. RBC-supporters zijn alleen maar brave volgers. Waarschijnlijk kijkt iedereen elkaar nu aan, maar komt niemand in actie. Dat zou dan ook terecht zijn dat er geen herstart komt. Voor een verenigingen je namelijk mensen nodig die de handen uit de mouwen steken. Niet die alleen bier op zondagmiddag op een stoeltje drinken

Rbcfan0165

2020-04-05 17:40:46

 Komt ie weer hoor die Calimero krab uit halsteren ....

uitgezwommen in het zwarte geld van jou "vereniging"

 

55+

2020-04-05 17:56:11

@Generaal: beperkte binding of geen gevoel? Kom al 52 jaar bij dit cluppie en heb alle hoogte en dieptepunten meegemaakt. Heb zeker 5 verschillende functies bij de club gehad. Zie elke thuiswedstrijd en ging vroeger mee naar Veendam cs. Heb er dus alle binding mee en gevoel bij. Maar we hebben al die jaren in zoveel verschillende shirts gespeeld. Dat soort details interesseren me niet zo. Natuurlijk vind ik ook het ene shirt mooier dan het andere.

Maar waar het mij echt om gaat is de CLUB en het VOETBAL.  We willen toch allemaal graag dat de CLUB blijft voortbestaan en dat het VOETBAL zo aantrekkelijk mogelijk is? Als je dat niet wil dan ben je geen echte fan.

En wat ik al eerder zei: Deleij is een integere man die maar 1 doel heeft: RBC te behouden. Daarom moet je niet zo wantrouwend zijn. VOORUIT KIJKEN.

De Generaal

2020-04-05 18:07:13

(55+)Dus als ze straks evt ralsteren gaan heten vind je het ook prima.

Dus ten koste van alles je eigen ziel verkopen.

Netjes hoor .....NUL EIGENWAARDE en maar mee lopen en alles accepteren om maar te zeggen hup RBC

Dus als ze je vrouw ombouwen tot man,dan hou je er ook nog net zo veel van?

Dit is 1 vd redenen dat het al jaren een janboel is.....

Teveel slappe zakken en meelopers

De Generaal

2020-04-05 18:13:18

55+)Ik zat ook in de bus op 28 mei 1986....maar dat heeft nu toch geen toegevoegde waarde.

 

55+

2020-04-05 18:18:51

@Generaal: EINDE discussie.

Frank

2020-04-05 18:31:10

sowieso EINDE helaas

Rbcfan0165

2020-04-05 18:42:55

wat heb je nou aan een RBC Halsteren in het stadion als niemand komt kijken....

en de gene die komen kijken zijn zeker de kritische Roosendalers die al een hekel aan RBC hadden toen ze nog betaald voetbal speelde....

dan had je net zo goed ziel kunnen verkopen aan redbull, dan heb je ook een nieuwe club maar dan krijg je binnen een aantal jaren  eredivisie voetbal weer in Roosendaal...

De Generaal

2020-04-05 19:17:19

@55+
Dit is natuurlijk de makkelijkste weg kiezen,wat lopen te raaskallen dat Dhr Deleij een integere man is en het beste met RBC voorheeft,waar het om gaat is dat rbc levensvatbaar is evt op een lager nivo.

Deze vraag is nooit onderzocht,want de werkgroep en nog enkele zo als jij zouden liever hun moeder verkopen dan een eigen mening hebben.

Denk je niet dat latere in een deuk ligt,....dat je op je knieën moet smeken om met hun te fuseren!!!!

Je hebt toch nog wel een paar ballen in je broek?...of ben je die allang kwijt

De Generaal

2020-04-05 19:22:51

Of noem mij eens een goede reden waarom wij bijvoorbeeld niet RBC/DVO zouden kunnen heten.....

Ik weet het wel....Vinden de hoge heren te min en is mooi onderzocht 

De Generaal

2020-04-05 19:23:49

moet nooit onderzocht zijn

Rbcfan0165

2020-04-05 19:24:43

Of een RBC Roosendaal van Rkvv...

Frank

2020-04-05 20:26:02

Sprak vandaag Danny Marhijssen nog. Die hadden we nooit weg moeten sturen. Grootste fout na 2011

55+

2020-04-05 21:38:25

@iGeneraal, zoals gezegd einde discussie want met jou is niet te praten.

Heb dan zelf ballen en richt een nieuwe club op met je poeha. Wens je veel succes.

De Generaal

2020-04-06 05:54:26

@55+
Ik heb daar de capaciteiten niet voor,maar jij geeft geen antwoord op mijn vragen.

Waarom zijn er geen andere mogelijkheden onderzocht dan alleen op een zo hoog mogelijk nivo actief te blijven en dat de vereniging RBC dan niet meer bestaat is dan maar zo.

Als jij echt zo dicht op het vuur zit weet jij dondersgoed dat het voortbestaan van RBC op een ander sportpark en evt een stapje terug in het nivo nooit de bedoeling is geweest 

55+

2020-04-06 10:49:10

@generaall: nog 1x dan: 3/4 jaar geleden zijn er al gesprekken met Aleco en BSC geweest. Toen waren we dicht bij samenwerking. Ook andere mogelijkheden zijn toen onderzocht. Maar behalve Rimboe wilde niemand. 

55+

2020-04-06 10:49:12

@generaall: nog 1x dan: 3/4 jaar geleden zijn er al gesprekken met Aleco en BSC geweest. Toen waren we dicht bij samenwerking. Ook andere mogelijkheden zijn toen onderzocht. Maar behalve Rimboe wilde niemand. 

Rbcfan0165

2020-04-06 11:29:10

Ik snap van de hele aankomende fusie eerlijk gezegd niks meer van....
Als het straks niet doorgaat de fusie tussen RBC en Halsteren dan bestaat RBC  niet meer?
Maar als RBC wel met Halsteren fuseert dan bestaat RBC toch ook niet meer ?
Dan word het toch een nieuw ''RBC'' ( met Halsteren eraan vast als naam)????

Kan iemand het me alsjeblieft uitleggen want , effe in Jip en Janneke taal gezegd...
Laat het huidige RBC dan maar failliet gaat... want het komt allebei op hetzelfde neer....
 

Frank

2020-04-06 16:08:18

Huh?? Nu staat op de website van Halsteren dat de jeugd gewoon in Halsteren blijft voetballen

Frank

2020-04-06 16:11:06

RBC verdwijnt dus gewoon. De jeugdopleiding wordt dus van Halsteren en door Halsteren betaald

55+

2020-04-06 16:32:27

@Frank: is recreatieve tak jeugd. Goede spelers kunnen vanuit deze elftallen evt doorstromen naar VA. De prestatieve jeugd t/m 16 jaar blijft in Roosendaal. Duidelijk?

Rbcfan0165

2020-04-06 16:37:29

OK bedankt v/d uitleg!
Ik was hier al bang voor , dus als we nu voor of tegen stemmen RBC gaat sowieso failliet....?
 

Frank

2020-04-06 17:51:45

Het begint nu allemaal wel wat duidelijk te worden ja. Ongelofelijk zeg! De heren willen gewoon door met de Voetbal Academie, zeg dat dan gewoon. Noem het dan ook geen RBC meer, maar JOVB of zo iets. Je laat gewoon de supporters stikken door het eerste elftal weg te doen, zodat het speeltje (VA) kan blijven bestaan. Wel slim gespeeld door Jos af te laten treden als voorzitter. De schijn van belangenverstrengeling om nog zoveel mogelijk voor het stadion er uit te slepen is daarmee ook weg, althans....Ware het niet dat er met 1 ding geen rekening is gehouden in dit vooraf bedacht plannetje. Als supporters zullen we wraakacties uitvoeren om diegene die RBC kapot hebben gemaakt dit, financieel, te laten voelen. Door massaal tegen te stemmen en zelf een vereniging op te richten. RBC zal nimmer in handen vallen van een paar geldwolven!

Rbcfan0165

2020-04-06 18:17:52

Gewoon weer net zoals in 2012 op de Rimboe!

CLUBLIEFDE KENT GEEN DIVISIE! 
 

55+

2020-04-06 18:48:15

@Frank toch, wat een complottheorieën. Je snapt blijkbaar niet dat het 1 over 12 is en dat er mensen zijn die er iets van willen maken.

Geen woorden maar daden: richt maar een nieuwe vereniging op. We zullen zien of die club beter wordt. Ik ben benieuwd. Succes!!

De Generaal

2020-04-06 19:10:05

@55+
Toch nog een vraagje,Als het bij aleco bijna rond was en rimboe wilde het iig.

Wat is dan de reden dat we niet zelfstandig doorstarten?

Dit zeg ik niet om te stoken maar Frank heeft hier toch een groot punt in.

Dit gaat toch verder dan de naam RBC alleen?

En voor de jeugdopleiding hoeven we het ook niet te doen want menig 3e klasse jo19 speelt hoger dan de onze.

En als je op zaterdag bij halsteren komt voor de jeugd word je ook niet vrolijk

Bij rkvvv Roosendaal/Unitas 30 is het over de gehele breedte gewoon beter,dus zoveel stelt de jeugdopleiding hier niet voor.

Dan is het toch niet zo raar wat Frank zegt

 

Willempie

2020-04-06 19:14:52

@55+ Hoezo complottheorieën? Ja, ik zie ook dat ze er nog wat van willen maken, maar hoe je het ook wendt of keert, wat je ook stemt, RBC in deze vorm is dood!  Een deel van de boedel (VA en stadion) wordt gesleten aan de ambities van Halsteren. Op de naam na is er nix meer RBC tenzij iemand meer dan ton in een derdeklasser (8ste niveau) wil stoppen.

en het gaat er niet om dat een eventuele nieuwe club beter wordt. Het gaat om RBC!

Ivo

2020-04-06 20:51:57

Dan is het duidelijk toch. Het bestuur en enkele betrokkenen zien het voortbestaan van de jeugdopleiding als het belangrijkste en vinden het niet zo erg dat RBC na meer dan 100 jaar opgaat in iets heel anders. 

Er waren blijkbaar alternatieven (Aleco, Rimboe), maar deze zijn niet eens als serieuze optie voorgelegd aan de leden. Dat pastte waarschijnlijk niet in het plaatje. Na 8 jaar met hangende pootjes en een ton schuld terugkeren bij Rimboe was natuurlijk voor het bestuur een flinke nederlaag geweest.  

De supporters zien RBC het liefst voortbestaan in de huidige vorm. Zij hebben niet gevraagd om de huidige situatie en zijn voor de zoveelste keer de dupe. Het houdt een keer op natuurlijk. Ik verwacht niet veel publiek meer bij RBC-Halsteren. Dan kan je wel hoofdklasse spelen, maar weinig RBC en Halsteren fans zullen er nog warm van worden. Ik geef het hele avontuur maximaal 3 jaar. Als het uberhaupt al door de ALV's komt. We gaan het zien. 

Nogmaals, Halsteren blijft gewoon Halsteren. Voor iedereen die daar recreatief voetbalt blijft het gewoon zoals het was. Alleen de spelers die selectievoetbal spelen, komen bij RBC-Halsteren. En RBC....verdwijnt. 

Rbcfan0165

2020-04-06 21:03:07

Het stadion was gewoon een blok aan het been voor alles....
Ja misschien speel ik met deze opmerking met vuur.
Alleen toen RBC terug kwam in het stadion toen was de eerste wedstrijd tegen vv Barca en toen hadden er veel een SV gehad omdat ze vuurwerk afstaken?
Dat was de groep die de sfeer creeerde in Wouwse-Plantage en in de betaaldvoetbal tijd...

En daarbij ze dachten binnen zoveel tijd terug te komen op fatsoenlijk amateur niveau alleen als je dat wilt, moet je om de zoveel jaar promoveren en ze deden te lang over de 4e klasse....
De sponsoren die RBC had ( in het betaalde voetbal tijd) waren allemaal naar anderen clubs....

de stad Roosendaal daar heb je als voetbalclub die hoge verwachtingen heeft sowieso weinig aan....

Nogmaals het stadion en de stad Roosendaal waren allemaal een blok aan het been van het ''nieuwe'' RBC...


 

55+

2020-04-06 21:11:15

@LAAT TOCH HET VERLEDEN EENS RUSTEN. KIJK VOORUIT!!

Rbcfan0165

2020-04-06 21:39:37

Waar naar naar een RBC loze tijd straks?

Adje

2020-04-06 21:48:03

Ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat 55+ 1 van de drijvende krachten is van deze fusie waar geen enkele RBCer op zit te wachten. Alles wat anderen hier aanbrengen weerlegt hij, alleen zijn visie is de juiste.

Voor alle duidelijkheid: RBC is kapot, en was dat al niet zo, dan toch zeker na deze stap, als je het verloop ziet binnen het bestuur het laatste half jaar dan kan ik niks anders concluderen dat er ergens een stoorzender binnen de vereniging zit die duidelijk pro Halsteren is. Namen noem ik niet maar een goede verstaander heeft maar n half woord nodig.

Laat het maar snel ophouden, en laat degenen die hier gouden eieren denken te vinden, maar leven in die waan. Er komt nu al bijna niemand meer naar het stadion, straks al helemaal niet want dit is een project wat op voorhand al gedoemd is om te mislukken. Wanneer dringt dat eens door bij die overijverige optimisten. 

Rbcfan0165

2020-04-06 21:55:32

Dat word dan een spookstadion want figuren als ''Alteren'' zie ik sowieso niet komen....
En ze kunnen bij RKSV Halsteren veel geld hebben maar fans zijn NIET te koop!
Ik moet er sowieso niet aan denken om een stadion te moeten delen met de reserve krabben uit "Alteren''
Kijk er zijn Bergenaren die voor RBC zijn en die kwamen hier ook en die zeurde niet over Roosendaal en over Roosendalers.
Die kwamen ook naar RBC kijken, en baalde net zo hard als de boys verloren of door een oude scheids op kunstheupen(die amper vooruit kwam) (die partijdig was)

Sommige geloven in sprookjes en trappen in de propaganda van de heren uit Halsteren.
 

Ouwegetrouwe

2020-04-06 22:05:31

ach vanaf morgen is de skyline van roosendaal voor altijd veranderd zonder de lichtmasten die waakten over ons RBC en veel vreugde en verdriet mochten aanschouwen

Rbcfan0165

2020-04-06 22:43:44

Is er op de rimboe plek voor die dingen?

Willempie

2020-04-06 23:40:50

@ +55. Vooruitkijken naar wat? Het klaar over en uit. 

De Generaal

2020-04-07 11:21:11

 

Naar RBC-HALSTEREN onze nieuwe vereniging 

Pietje2

2020-04-07 11:34:02

Weet iemand hoe het zit qua samenvoegen van de 3 elftallen naar 2 teams? En ook qua staf?

Rbcfan0165

2020-04-07 13:40:05

Maar nu het volgende hoe richten ze weer een nieuw RBC op dat kost toch veel geld?

en waar gaan ze dan spelen?

Bert de Beuker

2020-04-07 14:29:13

Beste mensen, laten we even teruggaan in de tijd en aan de hand van die tijdlijn een conclusie trekken. Op 29 januari krijgt het bestuur het mandaat om het onderzoek naar een mogelijke fusie met Halsteren verder voort te zetten. Tot en met 3 april zijn er 'diverse werkgroepen' aan het werk geweest om dit onderzoek uit te voeren. Ik ga even uit dat elke werkgroep zijn eigen aspect van het geheel belicht: financieel, juridisch, leden, locaties en oh ja, we hebben ook nog iets wat op een beleid moet lijken. Omdat je in de twee tussenliggende maanden niets, maar dan ook helemaal niets, van deze werkgroepen hoort, valt het niet mee om daar iets over te zeggen, behalve dat de tijd voor zo'n onderzoek met een voorgenomen ingrijpende beslissing relatief kort is. Op 4 april wordt vervolgens gecommuniceerd dat er van de twee voorgespiegelde scenario's maar één haalbaar is een fusie. Wel een bijzondere; omdat Halsteren heel veel haast heeft om de eigen vereniging, onder de noemer 'recreatief voetbal' overeind te houden. En daar zit hem het belangrijkste aspect van dit vooropgezette plan. Halsteren kijkt verder dan nu. Halsteren wil graag de kennis, expertise en als het kan wat leuke jeugdspelers ophalen in Roosendaal, laat de Roosendaalse enclave een paar jaar spartelen, mag als klap op de vuurpijl nog twee seizoenen in een stadion spelen en gaat vervolgens weer op eigen kracht verder. Bedankt, tabee en tot nooit meer. In Halsteren ziet men namelijk ook in dat de sterfhuisconstructie 'voetbalacademie' nooit op amateurniveau in leven te houden is. De ooit met veel bombarie gebrachte samenwerking met Feyenoord is intussen niet meer dan een papieren vod zonder enige actie of prestatiedrang. Van de clubs in de regio had men zich bij RBC al vervreemd, dus daar hoeft men niet meer op te rekenen. Vooruit, Rimboe daargelaten. In de tussentijd zijn er wat mensen in het bestuur gekomen met een geel-zwart accent voor wie deze fusie koren op de molen is. Onderaan de streep is de grote verliezer RBC, belichaamd door de mensen die deze club écht een warm hart toe dragen. Geef het dan meteen op en zet er een dikke streep onder; na het betaald voetbal ook een einde aan het amateurvoetbal in Roosendaal.

 

De manier waarop Drie Maal Plankenkoorts, Podcast de Luiten en bijvoorbeeld de activiteitencommissie, maar ook deze fansite, met betrekkelijk weinig moeite enthousiasme over 'het goeie ouwe RBC' aantrekken blijft evenwel iets aantrekken dat het wel degelijk kan. Een club van een voor mensen, met een rijke historie en waarin de Roosendaler zich herkent. Iedereen kan begrip opbrengen voor het gegeven dat er niet iets mogelijk is om in sportieve zin heel trots op te zijn, maar wanneer je Roosendalers zal vragen zal het overgrote deel voorstander zijn van het behoud van deze historie. Vormgegeven in een vereniging en geen omhooggeschreven instituut wat zichzelf wekelijks voor joker zet. Niet met 'medewerkers' maar met 'mensen'. Niet met een stadion, maar met een sportpark. Niet met een academie, maar met een jeugdafdeling. Niet met mensen met waanbeelden of idealen, maar met liefhebbers die gaan voor behoud van wat goed is. Een club die niet als voorbeeld hoort te dienen voor de regio, maar die zich identificeert als één van hen. Het is mogelijk, en ik vind de podcast het mooiste voorbeeld dat 'RBC leeft!'. Maar dan moeten banden met zij die een dubbele agenda, een financieel belang, een niet te veranderen denkwijze of opvatting of zij die in een geel zwarte pyjama slapen met pek en veren buiten gejaagd worden. Neem afstand van het stadion, afstand van Feyedinges, afstand van de derde en vierde colonne, afstand van studiebegeleiders, masseurs, visionairs en andere fantasten en afstand van torenhoge verwachtingen die het vooral op je lachspieren goed doen. Ga normaal doen, of zoals de cd 'Alle 13 Vast&Goed' ooit beschreef 'richt een clubke op'. Een club met historie én met toekomst!

RBChart

2020-04-07 15:08:37

Prachtig betoog, Bert de Beuker!

Ook raak gezegd RBCfan0165: Fans zijn niet te koop.

De heren met het geld zetten twee clubs onder druk om samen te gaan. En wat als het niet doorgaat: zitten ze met een stadion.  

Rbcfan0165

2020-04-07 15:09:57

RBC-halsteren word een luchtbel een luchtkasteel die ook weer klapt 

De liefde voor de Roosendaal Boys Combinatie nooit!

RBChart

2020-04-07 15:26:23

Wil je de fans in het stadion  dan zul je de Roosendaal Boys Combinatie moeten steunen! 

De Generaal

2020-04-07 15:33:05

Rbcfan 0165)...Dan moeten ze wel doorstarten anders is het over en uit.

(55+) Heb wat info gekregen,Met Aleco was inderdaad bijna rond,maar geluiden die ik nu hoor is dat een deelnam het bestuur inclusief de verschillende werkgroepen,het liefst zo hoog mogelijk voetballen en de VA in leve houden.

Als dat ten koste van RBC gaat,moet dat maar.

Heb begrepen dat verschillen overbrugbaar waren(of nog zijn?)

Maar dat RBC dan niet kan doen dan wat ze nu willen met de fusie.

Bert de Beuker  schrijft idd een prachtig stuk

55+ en alle andere judassen,we mogen blij zijn dat de oorlog voorbij is wat jullie zouden je eigen kind nog veraden

SCHAAM  JE.  KAPOT 

Bert de Beuker

2020-04-07 15:49:22

Misschien kan 55+ als zelfbenoemd insider nog wel even antwoord geven op mijn vraag wat die werkgroepen nu precies gedaan hebben in die twee maanden. Onderzoek naar de beleving onder de leden? De financiële huishouding, inclusief de zwarte enveloppen-parade, door een accountant onder de loep laten nemen? Een gesprek met Paul Hermsen onder welke voorwaarden het stadion gebruikt kan blijven worden? Lopende contracten en overeenkomsten bekeken op duur en ontbindende voorwaarden? Gesprekken gevoerd met vooraanstaande sponsoren of zij aan boord blijven? Contacten met de gemeenten over de gevolgen van deze fusie voor beide locaties? Een opzet gemaakt hoe het organigram eruit moet gaan zien als de fusie daadwerkelijk bekrachtigd wordt?

En vervolgens: wanneer gaan de werkgroepen hier dan duidelijkheid over verschaffen om überhaupt een stem uit te kunnen brengen?

Rbcfan0165

2020-04-07 15:50:28

RBC Halsteren kun je het beste vergelijken met Waasland Beveren....

55+

2020-04-07 15:56:59

@Bert de Beuker: je kunt prachtig schrijven en je pakt daar zeker mensen mee in. Maar het is en blijft idealiseren. Waar haal je bv. een sportpark vandaan in Roosendaal? Uit eerdere gegevens blijkt dat 80% van de supporters in Roosendaal wil voetballen. En gelet op de demografische ontwikkelingen in Roosendaal gaat Dhr. Theunis echt geen geld uittrekken voor een nieuw sportpark. Aleco en Vierhoeven had gekund maar dat is afgeketst. Het klinkt allemaal makkelijk maar ik weet zeker dat het bestuur en de mensen van de voetbalacademie hun stinkende best hebben gedaan en nog doen om er iets van te maken. De afgelopen jaren zijn alle andere opties voorbij gekomen en onderzocht. Helaas zonder resultaat. Daarom is de fusie met Halsteren nu de enige optie. Jullie denken allemaal het wiel opnieuw uit te vinden maar dat is passé. Take it or leave it!!

Rbcfan0165

2020-04-07 16:11:27

Als ze er iets van willen maken en de supporters willen zien komen, dan moeten ze vooral niet aan komen zetten met een oranje shirt met aan de onderkant geel want dat is vloeken in de kerk......

en als dat bestuur van Rksv Halsteren per se met een iets in zee willen waardoor hun clubkleuren veranderen dan moeten ze maar een belletje doen met redbull.... dan krijg je zoiets als in Leipzig , Salzburg en in New York.

3 clubs met dezelfde kleuren en met dezelfde identiteit.

Maar blijf dan van RBC af!

Mr.RBC

2020-04-07 16:19:37

Wordt Red Bull de redding voor RBC?

Rbcfan0165

2020-04-07 16:22:03

Nee zou je dat dan willen mister RBC? Dat is hetzelfde als fuseren met Halsteren...

EricK

2020-04-07 16:29:26

Nou Generaal... Je kunt het oneens met 55+ zijn maar om nu te gaan roepen dat hij zijn eigen kind nog zou verraden, bah!  Voor of tegen, laat elkaar toch in de waarde, mensen.

Mr.RBC

2020-04-07 16:34:26

Niet percé Rbcfan0165, maar is vraag het omdat dit een optie is die weldegelijk op dit moment wordt besproken en niemand er iets over roept hier

Rbcfan0165

2020-04-07 16:48:08

Is dat echt  kan het dan zomaar zijn dat RBC word overgenomen door redbull??

Frank

2020-04-07 18:48:53

Een dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden Eric. Aan 55+: waarom "take it, or leave it?". RBC is ten einde, waarom dan "take it"? Wat zit erin voor ons? Niets! 

Andere vraag: waarom wordt op de website van RBC de podcast ineens anders genoemd??? Eerst stond er "Bestuur stuurt aan op een fusie, einde RBC lijkt nabij". Nu staat er iets heel anders. Was het te confronterend?

EricK

2020-04-07 20:28:12

Geen idee Frank, normaal kopiëren ze gewoon de tekst die wij zelf ook gebruiken. Volgens mij stond hij er ook gewoon zo eerst. Vermoedelijk heb je gelijk, zal er eens naar vragen. 

Frank

2020-04-07 21:12:33

Dank je Eric

Boegieman

2020-04-07 21:44:46

DESK (laatste plaats 2e klasse E) ga ook naar de zaterdag klasse

Dus is er een plekje vrij in de 2e klasse.

Maar het bestuur zal wel denken Hoofdklasse is beter dan 2e klasse

Pietje2

2020-04-08 10:47:14

Er zijn meer teams in de 3e klasse die hadden willen promoveren...6 punten is niks...

RBChart

2020-04-08 12:09:49

Het zou voor mij geen moeilijke keuze zijn: met RBC de tweede klasse in of met  RBC-Halsteren de hoofdklasse in.

Dan kies ik met heel mijn hart voor RBC in de tweede klasse!!

Pietje2

2020-04-08 12:15:01

Gaat niet gebeuren. Moest nog naar Terneuzen en Steenbergen. 

Gast

2020-04-08 12:49:48

Uithuilen en in de 5 de klasse opnieuw beginnen bij rimboe

Rbcfan0165

2020-04-08 13:17:09

Of gekocht worden door Redbull?

Gast

2020-04-08 13:21:31

Uithuilen en in de 5 de klasse opnieuw beginnen bij rimboe

Rbcfan0165

2020-04-08 14:55:29

Das zo slecht nog niet lekker elke zondag middag naar de Rimboe,en dan gewoon de naam veranderen in Rimboe Boys Combinatie...

nee zonder geintjes hoe wil je dat nou opnieuw doen nog een keertje een club oprichten want dat kost geld...

Frank

2020-04-08 16:11:38

https://www.knvb.nl/assist/assist-bestuurders/regels-bepalingen/knvb-bepalingen/juridisch/oprichten-van-een-voetbalvereniging

Rbcfan0165

2020-04-08 16:38:07

Ja maar nu het volgende wie zegt dat RBC-Halsteren daarmee akkoord gaan , want dan is er al een club die ''RBC'' heet.
Nee natuurlijk snap ik dat , dat hun daar niet overgaan maar alsnog er kan moeilijk gedaan worden(althans dat lijkt mij)
 

Ivo

2020-04-08 16:52:31

Er zijn ook meerdere clubs die Rood-Wit of Unitas heten. Je zou "gewoon" een RBC '12 of RBC '20 kunnen oprichten. Maar dit is allemaal theoretisch. Ik denk dat het verstandig is om eerst eens te kijken wat de ALV's van Halsteren en RBC doen. De leden zijn nu aan zet. Als ik de reacties op social media zie dan is het merendeel erg negatief. Ook aan de kant van Halsteren. Dus knappe jongens die dit er even doorheen fietsen. En dan is het financiele plaatje nog niet rond. Tja. 

Dan kom je toch vrij snel weer uit op plan B. 

Frank

2020-04-08 17:06:01

Dit wordt waarschijnlijk wel door de ALV heen gefietst. Ze plannen de ALV gewoon op een onmogelijk moment, zodat er nauwelijks leden bij kunnen zijn. Ze stellen vast dat niet de benodigde aantal stemmen er is. Vervolgens plannen ze opnieuw een extra ALV, zonder al te veel publiciteit. Zorgen voor voldoende ja-stemmen. Bij bij de 2e ALV volstaan worden met 50% voor, ongeacht het aantal stemmen (dus in theorie kan dit in een bestuursvergadering). 

 

 

Rbcfan0165

2020-04-08 17:17:12

Ja het valt me ook op dat ze er nu ineens mee aankwamen ( Corona crisis )
Ik denk dat Frans gelijk heeft, en hun het gewoon door willen drukken..
En zelf denk ik dit : de hoge heren van RKSV Halsteren willen het stadion van RBC hebben waarom omdat dat in hoofdklasse amateurs interessanter is dan een veldje en een paar kleine tribunes...
Omdat Halsteren  aardig wat sponsoren heeft is de business ruimte met die verwarmde of leren stoeltjes natuurlijk veel meer aantrekkelijker dan die paar klapstoeltjes in zo'n amateur kantine waar iedereen naar binnen loopt zonder pardon...

Nou van mij kunnen ze de tering naar de nering krijgen en het stadion zo krijgen ...
Maar laat RBC met rust!
 

Rbcfan0165

2020-04-08 17:18:56

In Duitsland hebben ze daar een mooie zin voor : ''Ihr macht unsere sport kaput''
 

Boegieman

2020-04-08 18:36:31

https://www.zuidwestfm.nl/audio/22534/ZuidWest-Sport

2e uur 49 minuten 

Als de fusie niet doorga, dan blijven we 3e klasse (maar financiën en zoeken naar sponsoren)

zeg de voorzitter RBC

Rbcfan0165

2020-04-08 18:56:04

Mocht het zo zijn dat RBC straks toch blijft bestaan, zou het misschien dan wat zijn om een nieuwe sfeer groep op te richten die af en toe sfeer acties organiseren..

vlaggen  bijvoorbeeld die kapot zijn herstellen enzo. Van die oranje werplinten kun je volgens mij bijv bij tifosi shop kopen en zijn brandveilig.

en wat ik ook jammer vind is dat er eigenlijk nooit word gezongen.RBC is tegenwoordig een amateur vereniging, alleen vergeet niet we zitten in een stadion en een vaste sfeergroep kan je het gevoel geven dat RBC weer erbij hoort..

 

Gast

2020-04-08 19:45:16

Sluit dit af .Richt RBC opnieuw op start bij Rimboe

GGastvrije club Rimboe Boys Copmbinatie.

Uitstekend idee

 

 

 

 

Rbcfan0165

2020-04-08 20:13:44

Ja! Beginnen met een schone lei want sinds de terugkeer in het stadion gingen anderen amateur clubs zich hekelen aan RBC..

wat ik hier al had aangegeven dat stadion is een blok aan het been!
Een groot struikelblok wat eindelijk tot een nieuw faillissement zal leiden( van dit RBC)

gewoon een RBC oprichten  wat echt een amateurclub is met normale ambities voor een amateurclub.

En NIET te hoog van de toren blazen! Want dat word/werd de doodsteek ( aankomende)

Ger van der Hoeven

2020-04-08 20:19:06

Ik heb begrepen dat een eventuele fusie uiterlijk 1 juni bij de KNVB aangevraagd dient te worden.

Maar de clubs kunnen voor die tijd geen ledenvergaderingen organiseren, dus hoe dan verder?

Mr.RBC

2020-04-08 20:26:10

Zouden ze dan toch nog een optie uit de hoge hoed toveren die ze vleugels geeft?

Rbcfan0165

2020-04-08 20:44:40

Ja liever niet want dat raak je de RBC kleuren kwijt...

Alles veranderd er dan het logo en mensen hopen dat dat het RBC word RedBullClub Roosendaal... Maar het word dan Redbull Roosendaal...

Frank

2020-04-08 22:10:43

Ammai...iemand het interview met Ger Deleij op Zuid-West FM al gehoord? Daar schiet onze voorzitter zich toch wel erg pijnlijk in zijn eigen voet! 

Vooropgesteld dat het respectloos is om zo met onze spelers van de het eerste om te gaan. Hoe kun je nu met droge ogen beweren dat 3e-klasse spelers een eerlijke kans krijgen om 

1. Kans te maken voor het 1e team in de (top)hoofdklasse????

2. "Te werk" gesteld kunnen worden bij de O23 (oké, dit kan ik nog enigszins voorstellen met alle goede bedoelingen)

3. Een aanbod krijgen om bij Zaterdag 1 Te gaan spelen???? ( Die groep is al jaren zo hecht en heeft meer dan genoeg spelers dat er echt niemand tussen komt

Maar wat onze voorzitter duidelijk zegt dat de komende jaren er "Waarschijnlijk te weinig sponsoren zijn". Vervolgens geeft hij aan meer dan honderd leden te verwachten in de ALV. En hier ligt dus de kruks; Als de uitgaven sterk worden teruggebracht (geen spelers meer betalen, de weglopers opvullen vanuit de JO19 en trainers niet meer dan een vrijwilligersvergoeding geven) is handhaving van RBC simpelweg mogelijk. Iedere amateurclub komt namelijk uit met een dergelijke begroting. Sterker, met een normale contributie en supporters en spelers die in de kantine wat "wegpissen" blijft er een gezonde begroting over, waar zelfs de huidige schulden in een paar jaar kunnen worden terugbetaald.

Ga alvast maar nadenken over Plan B meneer de Voorzitter, in plaats van al onze spelers "weggeven". Er voorbarig en gevaarlijk dit nu al te doen voor de ALV

Frank

2020-04-08 22:25:31

even snel op internet een voorbeeld jaarverslag opgezocht (is gewoon door iedereen te raadplegen). Een omzet van € 145.000,- voor een willekeurige dorpsclub bij ons in de competitie:

https://vvschijf.nl/nieuws/jaarverslag-2016

Frank

2020-04-08 22:33:49

Waar een wil is, is een weg. Maar je moet wel echt willen. Ons bestuur doet ons voorkomen of we in een moeras zitten waar we  niet zelf meer uitkomen. Nou laat ik je dit zeggen: 

Jullie zitten in een moeras waar je de uitweg niet meer ziet. Langs de kant zien we deze zeker, maar je moet wel even je oogkleppen af durven te doen om ook ECHT en OPRECHT rond je heen te kijken! Als je blijft meelopen met de bobo's in het moeras lukt dat zeker niet. Zet die zogenaamde Voetbal Academie nu eens opzij en ga echt voor onze club. Als je dat niet kunt, ben dan ook eerlijk en treedt dan af. En wel nog voor de ALV! Een spook maken dat er een fallissent komt is waanzin. Die enkele schuldeisers zien liever geld met een gezonde doorstart dan niets meer bij een faillissement. Weg met die grootheidswaanzin, weg met duur betaalde spelers en trainers. Gewoon een amateurclub net als vele anderen ook lukt hier in onze regio!

Hup RBC

 

Rbcfan

2020-04-08 22:45:41

Ger en co bedonderen de boel. Zie tekst op de site van halsteren... fusie is toch beste van elkaar samenvoegen en niet vrijheid blijheid, halsteren mag naar rbc maar rbc o17 en 19 MOETEN naar halsteren dat is de omgekeerde wereld. 2 voetbalopleidingwn aanhouden etc Wie dupeert rbc ? De bovenbouw en spelers rbc 1, worden rare spelletjes gespeeld 

In de berichtgeving over een mogelijke fusie tussen RBC en Halsteren is aangegeven, dat de jeugd van de Voetbal Academie tot 16 jaar in Roosendaal gaat trainen en spelen. Hierover is enige onduidelijkheid ontstaan.

De Voetbal Academie omvat de huidige jeugdopleiding van RBC. Talentvolle jeugdspelers kunnen op basis van vrijwilligheid toetreden tot de Voetbal Academie. De huidige jeugdafdeling van RKSV Halsteren blijft ook na een eventuele fusie in tact. De jeugdafdeling van Halsteren en de Voetbal Academie vullen elkaar dus aan. De jeugdafdeling van Halsteren blijft ook gewoon op sportpark De Beek trainen en spelen. 

Alleen de JO17 en JO19 van de Voetbal Academie zal worden verplaatst van Roosendaal naar Halsteren.

Er is dus bij een eventuele fusie géén sprake van jeugdteams van Halsteren die naar Roosendaal verhuizen.

 

RBChart

2020-04-09 08:40:58

Ach welnee Rbcfan. Ze bedonderen de boel niet. Ger is juist heel transparant over wat ze willen. Ik zou er helemaal geen moeite mee hebben als Halsteren een eigen jeugdafdeling houdt voor de spelers die niet tot de Voetbal Academie willen of mogen toetreden.Waar ik wel duidelijkheud over wil hebben is de verenigingsstructuur die aan de Halsterenkant in stand zou blijven. Je bent als Halsternaar maar lid van 1 vereniging, naar ik mag aannemen. Heeft die "Halsteren vereniging" als vereniging bep. stemrecht in de ALV van de combinatie RBC-Halsteren? Daarnaast ben ik benieuwd of de Halsterenkant bepaalde zekerheidjes heeft bedongen voor als in de toekomst het aantal "Roosendaalse leden" het aantal Halsterse leden gaat overstijgen. Zodat er in de toekomst over bepaalde onderwerpen geen voor de Halsterenkant onwelgevallige besluiten genomen zouden kunnen worden. Die vraag heb ik weggelegd bij Ger.

Frank

2020-04-09 10:39:09

Beste RBChart, 

Onwelgevallige besluiten...dat is nu precies waar we het over hebben. Het "besluit" lijkt al genomen en vervolgacties lopen al. Hoezo transparantie?? Hoe makkelijk is het om eerst nu alvast een digitale ALV te houden! Er zijn meer dan genoeg bedrijven die webinars faciliteren (daar heeft Ger meer dan genoeg ervaring mee vanuit de FNV). Je zou bijna zeggen; sta voor je leden. Neem een video op waarin je duidelijk uitlegt waar de werkgroepen op uit zijn gekomen (incl. onderbouwing), laat de leden vragen stellen (kan gewoon online en realtime), beantwoord de vragen live en laat de leden stemmen. De techniek staat voor niets en is er al heel lang. Ga je alsjeblieft niet verschuilen achter het feit dat we nu niet fysiek bij elkaar kunnen komen en de tijd dringt!!! 

Wees er voor je leden, dat is pas transparant!

Frank

2020-04-09 10:44:13

https://www.webinar.nl/formats-2/formats-introductie/

https://www.webinarwinkel.nl/webinar-organiseren

https://www.onlineseminar.nl/webinar-oplossingen

Enzovoort.....

Willempie

2020-04-09 13:35:44

Heeft RBC overigens al een verzoek ingediend bij de KNVB voor de 2de klasse volgende seizoen?

De ene na de andere zondagclub stopt of gaat naar zaterdag.(VC Vlissingen, DESK, en buiten regio) Quick'20, FC Lienden)  Hier liggen echt mogelijkheden aangezien de KNVB de divisies / klasses van onderaf aan gaat aanvullen.

Rbcfan0165

2020-04-09 15:01:15

Ik denk dat mensen binnen de club alleen maar bezig zijn met de fusie...
En het is misschien beter om misschien opnieuw te beginnen in de Rimboe want het stadion is een blok aan het been!

Gast

2020-04-11 14:09:51

 

Blijf zeggen op zaterdag spelen is de toekomst en ruimte oa bij Dvo of Rimboe

 

 

 

 

 

Harry

2020-04-13 18:58:36

De fusie gaat niet door las ik net op BN de stem